fredag den 6. januar 2012

Vil DU ligesom millioner andre gerne have sommerkroppen?

Vi er som sagt en stor mængde mennesker rundt om i hverdenen, som rigtig gerne vil endten tabe os, eller gerne vil have drømmekroppen.

jeg vil her starte med at vise jer nogen kurer som virker. har selv været på dem og står inde for det.

der vil også komme forskellige trænings programmer ind som passer til hvad folks ønsker er med deres træning.
jeg syntes alle fortjerner at føle sig godt tilpas og have det godt med den man er.

og det vil jeg hjælpe med. :D

i er mere end velkommen til at kommentere eller komme med forslag til andre kurer som i har været på med succes.. så andre kan få glæde af det. så kender i en kur så smid en kommentar.

jeg vil prøve alle forskellige former for slankekure/træningskure osv. så jeg kan quide og hjælpe folk med den helt rigtige kur.
og hvis i vil hjælpe jeg sat en donationsknap her under, hvor du/i kan donere 5 kr til køb af de produkter der skal afprøves. vil være til stor hjælp.. ingen registration nødvendig. når du har trykket kommer en side op hvor du skal trykke på Continue til venstre.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar